Відповідно Закону Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
З метою реалізації вищевказаних норм Закону у Головному управлінні Держгеокадастру у Чернівецькій області діє електрона адреса для отримання електронних звернень [email protected].
Comments are Closed